Horror w Arkham LCG: Zbyt Głęboko
Opis
Zbyt Głęboko, czyli pierwszy zestaw mitów w cyklu Zmowa nad Innsmouth
Mieszkańcy Innsmouth nie lubią, aby obcy wścibiali nos w ich życie.”
—H.P. Lovecraft, Widmo nad Innsmouth
Niedaleko Arkham, na wybrzeżu Atlantyku, leży zapuszczone miasteczko Innsmouth. Aura zaniedbania i rozkładu spowija miasto niczym oceaniczna mgła – od dziwnie świecących okien hotelu Gilman House po opuszczony i walący się most przy Fish Street. Tuż za granicami miasteczka, wybrzeże Innsmouth jest usiane podmokłymi tunelami pływowymi i nienaturalnymi zatoczkami. Któż wie, jakie dziwne głębinowe skarby można znaleźć wśród rybich ości i gnijących wodorostów?
Zmowa nad Innsmouth otwiera szósty cykl do Horroru w Arkham: Gry karcianej, w ramach którego weźmiecie udział w pokrętnej, achronologicznej przygodzie, poczynając już od pierwszych dwóch scenariuszy kampanii zawartych w tym rozszerzeniu. Od samego centrum Innsmouth po zdradliwe wybrzeże, a nawet dalej, scenariusze te stanowią początek historii, która będzie kontynuowana na łamach kolejnych sześciu Zestawów Mitów.
Dwa nowe scenariusze to oczywiście nie wszystko – Zmowa nad Innsmouth wprowadza również pięciu nowych badaczy, wraz z istnymi zatopionymi skarbami w postaci nowych kart graczy, zaprojektowanych z myślą o nowym stylu gry i strategiach tworzenia talii. Zapewne będą to przydatne narzędzia, by poradzić sobie z wyzwaniami, jakie stanowić będą nowe elementy mechaniki związane z żetonami kluczy, zalania, błogosławieństwa czy klątwy!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham: LCG oraz rozszerzenie Zmowa nad Innsmouth.
Do Horror w Arkham LCG: Zbyt Głęboko pasują następujące koszulki: Classic Card Game (63,5x88mm) - 60 szt.
[product id="69,55,2257,6345,147,3015" slider="true"]
Dane techniczne
Autor: | Nate French, MJ Newman |
Wydawca: | Galakta |
Liczba graczy: | 1 - 2 |
Czas gry: | 60 - 120 minut |
Wiek graczy: | 14+ |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.