Eleven: Nieprzewidziane Wydarzenia (dodatek)
Opis
Eleven: Nieprzewidziane Wydarzenia to dodatek do gry strategicznej Thomasa Jansena (Club Stories, Tavern, Streetpainball) osadzonej w świecie futbolu.
Dobra organizacja i przygotowanie doprowadzą do sukcesu, ale nawet to może nie wystarczyć. Ciężka praca w obliczu niejednoznaczności losu jest daremna. Czasami zły dzień dla gracza może oznaczać przegraną...
Rozszerzenie wprowadza nowe karty spotkań zarządu, ale co najważniejsze - karty nieprzewidzianych wydarzeń i reputacja tablic pozwolą zapanować nad sytuacją lub odwrotnie...
Nieprzewidziane wydarzenia są w pełni kompatybilne z innymi dodatkami do gry Eleven.
Do dodatku Eleven: Nieprzewidziane Wydarzenia pasują następujące koszulki: Classic Card Game (63x88) - 50 szt.
[product id="69,55,2257,6345,147,3015" slider="true"]
Każda z kart Nieprzewidzianych Wydarzeń ma trzy możliwe wydarzenia przed lub w trakcie meczu. Po odkryciu kart Przeciwnika, każdy gracz dobiera kartę z talii Nieprzewidzianych Wydarzeń, dopóki nie dobierze karty ze Specjalnością, która odpowiada Specjalności jednej z jego kart Gracza określonej dla Meczu. Następnie musisz rozdać wszystkie karty wylosowane od góry do dołu, a następnie odłożyć je na stos kart odrzuconych.
Reszta meczu rozgrywana jest według standardowych zasad.
Atuty dodatku Eleven: Nieprzewidziane Wydarzenia:
- Dodatek do strategicznej gry Thomasa Jansena (Club Stories, Tavern, Streetpainball) osadzonej w świecie piłki nożnej.
- Plansza Reputacji, która odzwierciedli twój prestiż na tle innych drużyn;
- Uczyń rozgrywkę bardziej emocjonującą dzięki talii Nieprzewidzianych Wydarzeń!
Zawartość pudełka z dodatkiem Eleven: Nieprzewidziane Wydarzenia:
- 36 Kart nieprzewidzianych wydarzeń
- 14 Kart spotkania zarządu
- 4 Żetony reputacji graczy
- 5 Żetonów reputacji przeciwników
- 1 Plansza reputacji
- 1 Instrukcja
Dane techniczne
Autor: | Thomas Jansen |
Wydawca: | Portal Games |
Liczba graczy: | 1 - 4 |
Czas gry: | 60 - 120 min |
Wiek graczy: | 14+ |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.