Neuroshima: Last Aurora: Przebudzenie Molocha
Opis
Dodatek do Neuroshima: Last Aurora wprowadza nowe karty i zasady, w tym:
- nowy rodzaj Ocalałych – Androidy,
- nowych wrogów – Działka automatyczne,
- nowy zasób – Baterie jądrowe aktywujące unikatowe zdolności nowych kart Konwoju,
- mechanikę Alarmu, która monitoruje, na ile działania działania graczy zwróciły uwagę zwiadowców Molocha.
Do gry Neuroshima: Last Aurora: Przebudzenie Molocha pasują następujące koszulki: Standard CCG (63,5x88) - 37 szt.
[product id="69,55,2257,6345,147,3015" slider="true"]
Zawartość:
- 1 plansza Trasy
- 20 kart Eksploracji (63,5x88mm)
- 2 karty Przedmiotu (63,5x88mm)
- 6 kart Wroga (63,5x88mm)
- 6 kart Łupu (63,5x88mm)
- 3 karty Skanu Alarmującego (63,5x88mm)
- 5 żetonów Automatycznych Wieżyczek
- 10 żetonów Baterii Jądrowych
- 4 żetony Alarmu
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima: Last Aurora
Dane techniczne
Autor: | Mauro Chiabotto |
Wydawca: | Portal Games |
Liczba graczy: | 2 - 4 |
Czas gry: | 60 - 90 min |
Wiek graczy: | 14 + |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.