Pagan: Tajemnica Roanoke
Cena regularna:
159,95 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Uwaga! Jest to przedsprzedaż! Planowana data dodruku to grudzień 2024 ale może ulec zmianie przez Wydawcę. Zamówienia będą realizowane po premierze.
Pagan: Tajemnica Roanoke to asymetryczna, dedukcyjna gra karciana dla dwóch graczy. Istotą tej asymetrycznej gry jest starcie pomiędzy Wiedźmą a Łowcą Czarownic.
Pudełko podstawowe zapewnia całkowicie regrywalną rozrywkę, natomiast seria dodatków pozwoli jeszcze bardziej rozszerzyć świat Pagana i prezentuje graczom zupełnie nowe możliwości.
Amerykańska wioska Roanoke, 1587. Do wioski przyjeżdża Łowca Czarownic, w poszukiwaniu niebezpiecznej Czarownicy. Dziewięciu mieszkańców wioski jest podejrzanych i tylko grający Czarownicą wie, kto jest prawdziwą wiedźmą. W każdej turze dwóch graczy używa swoich pionków akcji na aktywnych mieszkańcach wioski, aby dobierać karty, zagrywać karty i zdobywać wpływy. Co więcej, wiedźma może warzyć potężne mikstury, ulepszać swoich chowańców oraz rzucać zaklęcia, podczas gdy łowca czarownic werbuje sojuszników, zdobywa strategiczne lokalizacje i bezwzględnie przesłuchuje wieśniaków. Czy Czarownica zdoła przeprowadzić magiczny rytuał, zanim Łowca ją zdemaskuje i zgładzi?
Do gry Pagan: Tajemnica Roanoke pasują następujące koszulki: Classic Card Game (63,5x88mm) - 123 szt.
[product id="69,55,2257,147,6345,3015" slider="true"]
Podczas gdy Wiedźma stara się przeprowadzić rytuał, Łowca czarownic próbuje ją wytropić i odkryć jej tożsamość. Każdy z graczy ma do dyspozycji modyfikowalną talię złożoną z 50 kart i wykorzystuje inne zasoby w celu pokonania drugiej strony. Zwycięstwo w tej walce dwóch sił będzie wymagać sięgnięcia po przeróżne strategie. Fikcyjna historia zaginionej kolonii Roanoke ożywa dzięki mrocznym grafikom autorstwa Maren Gutt.
Dane techniczne
Autor: | Kasper Kjær Christiansen, Kåre Storgaard |
Wydawca: | Lucky Duck Games |
Liczba graczy: | 2 |
Czas gry: | 30 - 60 minut |
Wiek graczy: | 12+ |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.