Kroniki Zachodniego Królestwa (dodatek)
Opis
Kroniki Zachodniego Królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym Namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa. Każda część trylogii w trybie kampanii umożliwia zdobycie 3 wyjątkowych Ksiąg. Aby je zebrać, należy spełnić określone wymagania: kto pierwszy, ten lepszy. Każda Księga przynosi właścicielowi dodatkowe korzyści w kolejnych grach. Na każdej Księdze widnieją 1 lub 2 Herby. Pierwszy gracz, który zbierze Księgi z 3 Herbami jednego rodzaju (z 4 w rozgrywce dwuosobowej), otrzymuje dodatkową Księgę jako nagrodę za swój wysiłek. Na koniec gracze mogą otrzymać do 3 Ksiąg za ukończenie poszczgólnych rozgrywek na pierwszym bądź drugim miejscu. Księgi zebrane w ten sposób nie przynoszą jednak żadnych dodatkowych korzyści oraz nie posiadają Herbów. Po rozegraniu wszystkich 3 gier, gracz z największą liczbą Ksiąg zostaje zwycięzcą całej kampanii! Do Kroniki Zachodniego Królestwa pasują następujące koszulki: Koszulki na karty Portal Games (54x86 mm) - 49 szt. i Mini USA (43x67mm) - 23 szt.[product id="3016,148,149" slider="true"] Atuty:
Zawartość:
|
Dane techniczne
Autor: | Shem Phillips, S J Macdonald |
Wydawca: | Portal Games |
Liczba graczy: | 2 - 6 |
Czas gry: | 1 - 6 h |
Wiek graczy: | 12 + |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.